wtorek, 3 maja 2016

Paznokcie hybrydowe vol.3

Cześć wszystkim!

Ostatnio przyszły mi naklejki zamówione na Aliexpress i od razu je przetestowałam na swoich paznokciach. Kosztowały mnie niecałe 20 groszy (za cały plik naklejek!). 
Podlinkuję Wam link do tego przedmiotu jeśli Was zainteresują :). 

Jeżeli jesteście ciekawi co jeszcze zamówiłam na tej chińskiej stronce to zapraszam tutaj

Z naklejek jestem zadowolona. 
Są łatwe w aplikacji i bardzo ładnie wyglądają na płytce, nie odstają tylko idealnie przylegają.
Lakier hybrydowy marki Semilac kolor Carribean sea.
















PRZYPOMINAM o konkursie, który trwa do 20 maja -> szczegóły znajdziecie w tym poście.


Powiązane tematy:
Jak wykonać półhybrydy zwykłymi lakierami?
Pazurki hybrydowe vol.1
Pazurki hybrydowe vol.2

2 komentarze:

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz!
Na pewno zaglądnę do Ciebie! :)
Jeżeli podoba Ci się tutaj na moim blogu, zachęcam do zaobserwowania by być na bieżąco z nowymi postami.