środa, 4 maja 2016

Omlet na słodko

Cześć wszystkim!

Od jakiegoś czasu omlety stały się częścią mojego codziennego żywienia, a najczęściej właśnie śniadania. Omlety na słono są już wszystkim dobrze znane, każdy z nas niejednego w życiu zjadł. 
Ja jestem strasznym łasuchem :D i uwielbiam dodawać słodkości tam gdzie tylko można. 

Omlet na słodko jest po prostu idealny!

Składniki na ciasto omletowe:


  • 1 żółko,
  • 2 ubite białka,
  • 4 łyżki płatków jaglanych (zamiast jaglanych można owsiane lub mąkę),
  • łyżka odżywki białkowej, u mnie jest o smaku czekolady (zamiast można jakiś inny słodzik - najlepiej ksylitol)
  • łyżka kakao,
  • łyżka jogurtu naturalnego,
  • szczypta sody.







 Przepis:

Wykonanie jest bardzo łatwe, wystarczy zmiksować wszystkie składniki na gładką masę i wylać na rozgrzaną patelnię.
Z tych składników powstaną spokojnie dwa takie omlety jak na zdjęciu.
Jeśli macie malutką patelnię możecie usmażyć kilka malutkich omletów i zrobić sobie smakowitą "wieżę omletową".
Do dekoracji wykorzystałam dodatkowo banana, kiwi i jogurt naturalny. Jednak to z czym zjecie tego omleta zależy już od Waszych upodobań. :)



Smacznego!


Powiązane tematy:

3 komentarze:

  1. Ale to smakowicie wygląda! Do tego moje ulubione owoce :3 Pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda pysznie, aż musiałam sobie zapisać przepis, na pewno wypróbuję :)
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz!
Na pewno zaglądnę do Ciebie! :)
Jeżeli podoba Ci się tutaj na moim blogu, zachęcam do zaobserwowania by być na bieżąco z nowymi postami.