piątek, 20 maja 2016

Haul Aliexpress, jak zamawiać na chińskich stronach?


Od paru miesięcy zainteresowałam się aplikacją Aliexpress, na której można dostać chińskie produkty po naprawdę niskich cenach. Głównie oglądałam kategorie beauty, ubrania, gadżety. I tak też zaczęłam zamawiać i zamawiać i zamawiać... To wciąga! :) Trzeba jednak pamiętać o tym, żeby umieć wybierać odpowiednie produkty, dzięki czemu unikniecie niezadowolenia po otrzymaniu ich już do domu. Zamówiłam ponad 20 rzeczy stamtąd i z każdego z nich który mi do tej pory przyszedł jestem zadowolona. A czekam jeszcze na 6.

Mogłabym się rozpisywać, jednak wszystkie moje spostrzeżenia możecie obejrzeć w filmiku,który nagrałam specjalnie dla Was. Znajdziecie tam porady jak dobrze wybierać przedmioty oraz na co zwrócić największą uwagę.




Miłego oglądania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz!
Na pewno zaglądnę do Ciebie! :)
Jeżeli podoba Ci się tutaj na moim blogu, zachęcam do zaobserwowania by być na bieżąco z nowymi postami.