sobota, 21 maja 2016

Brownie czekoladowe wersja FIT z czerwonej fasoli




Gdyby ktoś mi kiedyś powiedział, że ciasto z czerwonej fasoli jest pyszne i godne polecenia to nie wiem czy bym uwierzyła. Spróbowałam zrobić je i sama się przekonać czy to taki hit. To moje kolejne wykonanie tego ciasta i postanowiłam podzielić się z Wami przepisem.

Ciasto jest delikatne, puszyste i przede wszystkim zdrowe. 
Spójrzcie na składniki:

- 2 jaja,
- dojrzały banan,
- puszka czerwonej fasoli,
- 2 łyżki kakao,
- 3 łyżki miodu (można mniej lub więcej wedle uznania),
- łyżka mąki kokosowej,
- łyżeczka proszku do pieczenia.

Przygotowanie:

Wszystkie składniki poza mąką kokosową łączymy i blendujemy, po czym dodajemy mąkę i ponownie mieszamy. Następnie przelewamy masę do foremki, najlepiej sylikonowej i pieczemy godzinę w nagrzanym do 180 stopni piekarniku.









Pychotka! Chcecie więcej takich zdrowych przepisów?

2 komentarze:

  1. Pyszności! Muszę też zrobić muffinki fasolowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak pysznie <3
    Mogłabyś u mnie poklikać ? :) marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz!
Na pewno zaglądnę do Ciebie! :)
Jeżeli podoba Ci się tutaj na moim blogu, zachęcam do zaobserwowania by być na bieżąco z nowymi postami.