wtorek, 29 marca 2016

Ulubione kosmetyki na co dzień!

Cześć wszystkim!

Każdy z nas ma swoje ulubione perełki we własnej kosmetyczce. 


Te kosmetyki codziennie nakładam na swoją buzię. Kiedyś miałam duży problem z cerą przez dobór nieodpowiednich produktów, które zamiast nawilżać to wysuszały moją skórę. W tym samym czasie pojawiły się sławne promocje w Rossmannie (wszystkie produkty za połowę ceny) i stwierdziłam, że to odpowiedni moment, żeby wymienić stare kosmetyki na lepsze modele. I to właśnie one poprawiły mi stan skóry, nie przesuszają i zapewniają nawilżenie.

Wszystkie kosmetyki nie są w stanie idealnym, bo tak jak wspomniałam nie rozstaję się z nimi ani na jeden dzień :P


BOURJOIS HEALTHY MIX podkład rozświetlający - u mnie w odcieniu nr 52 - Vanilla.
Już mi się skończył, planuję zakup kolejnej buteleczki, więc jako zamiennik używam:


KREM BB Garnier / Classic / Miracle Skin Perfector - odcień jasny /light/
Nie ma on idealnego krycia, ale moja skóra aż takiego nie potrzebuje. Lubię mieć naturalny makijaż, bez efektu maski czy poczucia ciężkości na twarzy. Bardzo fajnie poprawia koloryt skóry i zakrywa pewne niedoskonałości w małym, ale widocznym stopniu. No i przede wszystkim - nawilża!



Maybelline Colossal Volum CAT EYES Mascara
Odkąd pierwszy raz wzięłam do ręki ten tusz to już się z nim nie rozstaję. W drogeriach zauważyłam, że już nie jest dostępny. Ja go kupuję w biedronce! Takiej szczoteczki jak ten tusz to chyba nie ma żaden inny. Maksymalnie podnosi moje rzęsy ku górze i jest trwały. Dla mnie to jest hit hitów. Mimo, że próbowałam testować inne tusze to żaden nie był tak świetny dla moich oczu jak ten.




RIMMEL London STAY MATTE puder 
- i tu niestety nie napiszę Wam jakiego odcienia ja używam, bo nie pamiętam, a jak widać z opakowania już nie przeczytam :D
Puder jest okej, matowi skórę czyli spełnia swoją funkcję. 
Zapewne jest wiele lepszych zamienników, może jakiś polecacie?



Cienie do brwi marki ESSENCE
Ciężko było mi je kiedyś dostać w drogeriach - nie wiem jak jest teraz, dawno nie kupowałam (bo jak się pojawiły to kupiłam dwa na zapas). Zapewne działo się to ze względu na cenę, która wynosi niecałe 10 złotych. W zestawie również są szablony, lecz ja je wyrzuciłam - nie sprawdziły się na moich brwiach. Jest też patyczek, którego możecie użyć (ja używam własnego pędzelka). 
Ogólnie to jest jedyny produkt jaki używałam i używam do brwi, jest tak idealnie dobrany. 


CATRICE CAMOUFLAGE korektor pod oczy - 010.
Słynny korektor pod oczy, niedawno zaczęłam go stosować i jestem bardzo zadowolona. 
Ma dobre krycie, nie wysusza skóry pod okiem. Wygodny aplikator. 
Jest to produkt, którego można nazwać już klasyką. 
Nie wiem co jeszcze więcej mogę o nim napisać :)


KREDKA DO UST GOLDEN ROSE Dream Lips Lipliner 512
Moja ulubiona, najlepsza i po prostu NAJ. 
Oczywiście to nie jest oryginalny rozmiar tej kredki, po prostu już mi się kończy :( 
Zajrzyjcie na stronę internetową Golden Rose.
Jest to konturówka, ale ja używam ją na całe usta. Trwałość jest tak genialna, kredka radzi sobie z różnorakimi posiłkami i napojami. 
Mam kilka kolorów kredek, lecz ten jest moim ulubionym - ze względu na tonację i jest trwalszy od tych ciemniejszych odcieni. Można malować usta w tym pięknym delikatnym różu codziennie, ponieważ nie jest ani wulgarny ani rzucający się bardzo w oczy, a ślicznie nadaje nam kolor ust.


Może ktoś z Was używa tego samego co ja? :)
Dajcie znać!

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny post. c:
    Używam tego samego tuszu do rzęs. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. super post używam niektórych z tych kosmetyków
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem strasznie ciekawa tej kredki do ust i zamierzam ją dzisiaj kupić :)

    obserwuję!
    zapraszam do siebie http://meowtix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też używałam tego podkładu, ale niestety u mnie się nie sprawdził :/
    Zostawiam obserwację :)
    >> xyumv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz!
Na pewno zaglądnę do Ciebie! :)
Jeżeli podoba Ci się tutaj na moim blogu, zachęcam do zaobserwowania by być na bieżąco z nowymi postami.