czwartek, 24 marca 2016

Pazurki hybrydowe vol. 1

Cześć wszystkim!

Tym razem postawiłam na mieszankę dwóch kolorów lakierów hybrydowych marki Semilac - fuksji z szarością. 
Nie co skróciłam paznokcie, ponieważ dwa z nich mi się złamały przy opuszku palca - kciuk i jak widać na zdjęciu palec środkowy u lewej ręki. 
Dodatkowo na małych paluszkach - efekt syrenki na szarym lakierze.

















A jakie kolorki aktualnie na paznokciach Wy macie? :) 

P.S. Jeśli tutaj jesteście i czytacie moje posty - bądźcie również ze mną na bieżąco. 
Pomoże mi to w rozwoju bloga, ale też będę wiedziała kto tu ze mną jest i pomoże mi Was trochę poznać. :)
 (wystarczy kliknąć po prawej stronie u góry przy Stałych Bywalcach "dołącz się do tej witryny")


Miłego dnia!

4 komentarze:

  1. Piekne pazurki <333
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://szum-oceanu.blogspot.com/

    PS: Za każdą obserwację oraz komentarz się odwdzięczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A nie myślałaś o dorabianiu złamanego paznokcia, np hard milk'iem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie posiadam niestety żadnych takich lakierów przedłużających paznokcie. Nigdy też nie przedłużałam sobie sama paznokci. Może kiedyś spróbuję :p

      Usuń
  3. Piękne kolorki! Obecnie mam fiolet z brokatem, również hybrydy. c:

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za pozostawiony komentarz!
Na pewno zaglądnę do Ciebie! :)
Jeżeli podoba Ci się tutaj na moim blogu, zachęcam do zaobserwowania by być na bieżąco z nowymi postami.